Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Станом на 1 вересня 2022 року у закладі відкрито 7 класів з інклюзивною формою навчання, у яких навчається 9 учнів з ООП.
З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, логопед, реабілітолог, соціальний педагог.
Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища;
Організовано додаткові освітні послуги:
Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом;
Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з логопедом;
ЛФК з реабілітологом.
Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
Побудовано пандус (1 шт.);
Створено ресурсну кімнату ;
Функціонує кабінет логопеда;
Функціонує кабінет психолога.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. Також у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання та провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
Забезпечено безперешкодний доступ до приміщення закладу освіти для осіб з порушенням опорно -рухового апарату.
У закладі створено та забезпечено відповідними засобами ресурсну кімнату.