/Files/images/_Happy_Easter/IMG_20180826_135631.jpg

Шевченко Анастасія Анатоліївна

Проблема над якою працює: «Розвиток емоційної сфери та соціальна адаптація школярів».


Графік роботи:

Понеділок : 8.00-16.00

Вівторок: 8.00-16.00

Середа: 8.00-16.00

Четвер: 8.00-16.00

П’ятниця: 8.00-16.00


Мета діяльності психологічної служби на 2018-2019 н.р.: створення умов для вирішення психологічних проблем та реалізація запитів учасників навчально-виховного процесу.

Психологічною службою школи було визначено такі завдання на 2018 - 2019 н.р.:

- психологічний супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами;

- запобігання насильству в дитячих колективах та домашньому насильству;

- посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми;

- розв'язання психологічних проблем, які з'являються в процесі навчання і виховання;

- допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;

- співпраця з педагогами школи, надання їм рекомендацій для всебічного розвитку та успішної взаємодії з учнями та батьками;

- профілактика виникнення негативних явищ в дитячому середовищі (девіантна та ризикована поведінка);

- визначення рівня психологічної готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі.

Практичний психолог закладу освіти здійснює:

ü психологічне забезпечення освітнього процесу;

ü психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;

ü психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;

ü психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;

ü реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;

ü консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;

ü роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

Практичний психолог закладу освіти бере участь в :

ü освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного розвитку здобувачів освіти як особистості та найвищої цінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;

ü роботі педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семінарів і засідань методичних об'єднань;

ü розробці та впровадженні розвивальних, корекійних програм, посібників, методичних рекомендацій, планів освітньої діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також для осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.

Практичний психолог закладу освіти сприяє:

ü формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров'я, готовності до самореалізації;

ü профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;

ü формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;

ü попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;

ü формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;

ü формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;

ü попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;

ü формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.

Кiлькiсть переглядiв: 212