/Files/images/sotsalniy_pedagog/Фото.JPG

Вовк Наталія Володимирівна


Проблема над якою працює: "Фонетико-фонетичний недорозвиток мовлення у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР"


Розклад

роботи логопедичного пункту

Понеділок Вівторок СередаЧетвер
09.00-09.20 Конс-я
09.25-10.10 ППЧ
10.20-11.05ФФНМ
11.25-12.10Ін.р.
12.30-13.15ФНМ
13.15-14.00
10.20-11.05ППЧ
11.25-12.10ППЧ
12.30-13.15
13.15-14.00
09.00-09.20 Кон-я
09.25-10.10ППЧ
10.20-11.05
11.15-12.00 ППЧ
12.10-12.55ЗНМ
13.00-13.45
08.30-09.15 Конс-я
09.25-10.10Ін.р.
10.20-11.05
11.25-12.10ФФНМ
12.30-13.15 ППЧ

Функції логопеда:

  1. Діагностична функція - проявляється в обстеженні дітей і визначенні типу порушень;
  2. Корекційна функція - участь логопеда в здійсненні системи спеціальних логопедичних заходів, спрямованих на подолання або ослаблення недоліків розвитку, властивих дітям з порушеннями мовлення, і сприяючих не тільки виправленню окремих порушень, але й формуванню особистості в цілому.
  3. Навчальна функція - виражається в стимуляції та керуванні активністю дитини, у результаті якої в неї формуються певні знання, уміння і навички.
  4. Виховна функція - проявляється в процесі цілеспрямованого формування гармонійно розвиненої особистості за допомогою спеціально розроблених і науково обґрунтованих засобів, форм і методів впливу. Виховна функція включає й керівництво взаєминами дітей з метою створення педагогічно доцільного, сприятливого мікроклімату для психічного розвитку кожної дитини.
  5. Дослідницька функція - діяльність логопеда неможлива без глибокого аналізу досвіду логопедичної та педагогічної діяльності, без щоденного пошуку нового, аналізу передового досвіду та нововведень.
  6. Функція психолого-педагогічної освіти батьків - забезпечує єдність зусиль дитячого закладу та родини, логопед виступає перед батьками і як пропагандист логопедичних і педагогічних знань. Без виховної, просвітницької роботи з батьками неможливо домогтися значних успіхів у формуванні особистості дитини.
  7. Функція самоосвіти - працювати сьогодні на рівні пропонованих до сучасного вчителя-логопеда вимог неможливо без постійного збагачення знаннями нових досліджень в галузі педагогіки, психології, медицини та логопедії, тому цій функції в даний момент надається особливе значення.

/Files/images/1_ver/DSC03172.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 231