• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інклюзивне навчання

/Files/images/0sem/DSCN3114.JPG

Трав`янко Надія Василівна

Асистент вчителя

Інклюзивна освіта – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами через організацію їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно- орієнтованих методів , з урахуванням індивідуальних особливостей навчально- пізнавальної діяльності таких дітей.


Завдання інклюзивної освіти

Реалізації інклюзивної моделі освіти потребує розв’язання низки завдань:

v Організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей.

v Розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

v Створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.


Складові моделі інклюзивної освіти

1. Командний підхід

2. Задоволення індивідуальних потреб дітей

3. Співпраця з батьками

4. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі

Кiлькiсть переглядiв: 206